«πέρασε ο καιρός.. παιχνίδι αλλιώτικο που χάθηκε στο φώς. ΜΙΛΑ ΜΟΥ.»

Την πήρα τη εκδίκηση μου είμαι σίγουρη πια. Και από σένα και από εσένα. Την πήρα.  Κατάφερα όσα ήθελα. Έγιναν αυτά που ήθελα να γίνουν ή ακόμα και όσα δεν φανταζόμουν πως θα γίνουν. Έκανα όσα είχα προγραμματίσει αλλά και όσα ήταν εκτός προγράμματος. Όλα όμως προς δική μου ικανοποίηση. Για την ικανοποιηση των πιο εγωιστικων μου συναισθηματων, των πιο σκληρών μου επιθυμιών, των πιο εγωκεντρικων μου σκέψεων. Αυτόν τον εγωισμό μην τον παρεξηγείς … πέρασε πολλά για να επιβιώσει.. έπρεπε να μείνει ζωντανός και γι αυτό τον έφτασα στον μέγιστο βαθμό του. Η τελευταία άμυνα μου και η τελευταία μου δύναμη για επίθεση ήταν. Και τον χρησιμοποίησα. Μην με παρεξηγείς. Και ξαφνικά βρέθηκα όχι μπροστά σου, αλλά από πάνω σου. Βρίσκομαι πολύ πιο ψηλά από σένα πια.. δεν σέρνομαι πια. Πετάω. Είδες πως αλλάζουν οι καιροί? Είδες πως τα φέρνει η ζωή? Είδες τι έπαθες κι εσύ? Και πιστεύω έχεις ακόμα να πάθεις.. Το μίσος αν ποτέ ήταν μίσος δεν έχει φύγει ακόμα εντελώς από μέσα μου. Αλλά η φωτιά του σίγουρα έχει μικρύνει.. έχει ηρεμίσει..  Όσο περνάει ο καιρός δεν ξεχνάω, αδιαφορώ.  Ένα παιχνίδι σου παιξα από αυτά τα δικά μου, από αυτά τα πονηρά και έξυπνα και άκρως περίεργα που όταν με βλέπεις για πρώτη φορά ούτε καν φανταζεσαι.. Αλήθεια, όταν με είχες δεί για πρώτη φορα φανταζόσουνα τίποτα απ’όλα αυτά?? εγώ όχι. Είχα δει μονάχα δυο πράσινα μάτια κάτω από τον ήλιο κι από εκείνη την πρώτη στιγμή χωρίς να μου πούνε τίποτα, όσα μου παν τα πίστεψα. Δεν φανταζόμουν πως θα φτανε η στιγμη να τους πω «μην με ξανακοιτάξετε». Kι όμως έφτασε.. Όμως οι καιροί περνάνε, οι εποχές αλλάζουν.. ίσως να θέλω να μου απαντήσεις σε κάποια «ΤΙ?» και σε κάποια «ΓΙΑΤΙ?».. Ίσως να υπάρχουν πολλά που θέλω να ακούσω από σένα. Ίσως να ναι απλά που θέλω τόσο πολύ να σε ακούσω..

Κι ας λέω όμως μίλα μου, δεν θα σου απαντήσω.. κι ας λέω βρές με, θα σου κρυφτώ.. κι ας λέω έλα, θα σου ξεφύγω..  

κι άμα φύγω,πια το ξέρεις πως δεν θα ξαναρθώ.

Χωρίς κατηγορία

Σχολιάστε

