«αλλόκοτος χορός..»

Είσαι εσύ που ξέρεις τον καλύτερο εαυτό μου..

Κι όταν τα μάτια μου με καίνε τα φιλάς..

 

Και σου ανοίγω μια πόρτα στη ζωή μου

Για να περνάς κι όσο μπορείς να μ’ αγαπάς..

 

Να σαι κοντά, για να αντέχω

Να σαι εδώ για να μπορώ να σου μιλώ..

Κι όταν νυχτώνει, θα δραπετεύω

Για να σε βρω , στα δυο σου χέρια να κρυφτώ…

 

Μη με αφήνεις μόνη να φεύγω

Γιατί είναι η ζωή ένας αλλόκοτος χορός

Κι αν σου γκρινιάζω, πως δεν αντέχω

Ψέματα λέω κι όσο μπορώ θα σ’αγαπώ ..

 

Είναι αυτός που πάντα λείπει

Κι όμως τον φέρνω πίσω μόνη μου εγώ..

 

Και του δείχνω  πως η  ψυχή του

είναι γεμάτη με παλμό αληθινό..

 

Να σαι κοντά, για να αντέχω

Να σαι εδώ για να μπορώ να σου μιλώ..

Κι όταν νυχτώνει, θα δραπετεύω

Για να σε βρω , στα δυο σου χέρια να κρυφτώ…

 

Μη με αφήνεις μόνη να φεύγω

Γιατί είναι η ζωή ένας αλλόκοτος χορός

Κι αν σου γκρινιάζω, πως δεν αντέχω

Ψέματα λέω κι όσο μπορώ θα σ’αγαπώ ..

 

Θα μ ‘αγαπάς και θα αντέχω

Κι έπειτα πάλι θα σου φεύγω μακριά

Κι όταν νυχτώνει, θα κινδυνεύω

όμως εσύ θα είσαι δίπλα μου ξανά…

 

θα μου θυμίζεις πως ότι κάνω

Είναι αυτό που θα με πάει πιο μπροστά..

Και όσα θέλω είναι όσα χάνω

Είναι τα λάθη μου που κάνω πιο σωστά..

 

Και θα χαθείς, και θα σε ψάχνω..

 ξέροντας όμως πως ποτέ δεν θα σε βρω

Παρά μονάχα στα όνειρα μου

Για να μου λες « μην το ξεχνάς πως  σ ‘αγαπώ..

 

Μα δεν θα μείνω εδώ…»

Χωρίς κατηγορία

Σχολιάστε

