με μια αλλη ματια..

Ειμαι καλα. Και είναι γαματο. Αλλοι στην θεση μου θα τα χαν χασει… θα επεφταν σε καταθλιψη, θα εκλαιγαν η απλα θα προσποιουνταν.. ειμαι εγω. Τελικα αυτή ειμαι εγω. Ξερω να βλεπω με μια διαφορετικη ματια  τα πραγματα… με μια ματια που μακαρι να χαμε ολοι.. ένα κομματι ενός τομεα της ζωης μου με στενοχωρει. Αλλα εχω και αλλα κομματια και εχω και αλλους τομεις.. αρα κοιτα ξαφνικα ποσο μικρο γινεται! Κοιτα ξαφνικα ποσο μικρος εγινες…! Αυτό είναι το λαθος μας: Κανουμε τα κομματια των τομεων της ζωης μας, ζωη μας. Κατι δεν μπορει να είναι τα παντα. Τιποτα δεν μπορει να ναι τα παντα.

Πώς να σου περιγραψω πως βλεπω την ζωη μου….. χρωματιστη…

Γεματη…

                             Φωτεινη,….

Γελαστη….                                         

                                                    Ενδιαφερουσα……

 Πολυπλοκη  ……

                                                          Πολυδιαστατη…….

Πολυτιμη……

ΖΩ τα παντα. 

                         Κι εγω ποναω καμια φορα

                          Πληγωνομαι, πληγωνω..

Τα ευχαριστιεμαι όλα όμως ! απλα, να… εχω βρει τον τροπο…

Χαμογελαω γιατι τα χω καλα με τον εαυτο μου.. Ποσο μεγαλο πραγμα αυτό.. αυτό.. στο χω πει.. να τα χεις καλα με τον εαυτο σου. Αν θελω να κλαψω  για σενα θα το κανω. Ισως ακομα και μπροστα σου. Ενταξει, ειπα κι εγω ένα ψεματακι…(παλι σε αντιγραφω ειδες..) αλλα δεν θα ναι για πολύ αυτό .Γιατι απλα όλα σαυτην την ζωη τα αγαπαω. Μακαρι να τα αγαπας κι εσυ. Και μακαρι να αγαπησεις και τον εαυτο σου όταν τα βρεις μαζι του.. και μακαρι τοτε να μαi καπου εκει γυρω να σε δω. Τοτε ναι θα σε δω. Και θ αφησω κι εσενα να με δεις. Και θα σου πω ναι, μπορεις να με κοιταξεις στα ματια. Ναι , τωρα μπορεις…

Χωρίς κατηγορία

Σχολιάστε

